( im nächsten leben vlt O_o oder frag halt Sheena denn ich mach dich nicht zum admin <.<) 2888 Everyday when the knife in my back starts to twinge n' turn, My eyes are catching fire and my heart starts to burn. A foot away from you is like a bit closer to heaven, Then again it's like being needled
2890 (wer sag tdas ich drauf bestehe X_x xDD) Everyday when the knife in my back starts to twinge n' turn, My eyes are catching fire and my heart starts to burn. A foot away from you is like a bit closer to heaven, Then again it's like being needled
(Wer weiß vlt mach ich hier ne diktatur! O_O) XDD Everyday when the knife in my back starts to twinge n' turn, My eyes are catching fire and my heart starts to burn. A foot away from you is like a bit closer to heaven, Then again it's like being needled
(so jung und schon so durchtrieben XD, aber du nimmst mich doch als fieze, ja, ja? *blinzel* *blinzel* *keks in hand drückt* Wir sind doch so gute FREUNDE *leichten I(r)renblick hat*) XDDDDDDDDD
(ja ne is kla O_o nene wenn wird meine frau fieze hab zwar keine aber egal,nehm ich halt ne Gummipuppe XDD) Everyday when the knife in my back starts to twinge n' turn, My eyes are catching fire and my heart starts to burn. A foot away from you is like a bit closer to heaven, Then again it's like being needled
(Also dieses comment vor dir erinnert mich an den Skit mit Lloyd und Sheena, als Lloyd auch zu Mizuho gehören will XDDDD Darauf setzte ich als Antwort: Kein Kommentar! Ich kenne beide Wahlmöglichkeiten xDD)